wtorek, 28 października 2014

Witam. :)
Dzisiaj chcialam się z wami podzielić, moją małą, skromną makijażową kolekcją, jak i również moimi ulubieńcami.
W tej przegródce trzymam moje pomadki, największą jej część zajmują głównie czerwone szminki, ponieważ to chyba mój ulubiony kolor który możemy nałożyć na usta ;p. Mam tu z Catrice, Kobo, Inglot, MySecret, Golden Rose i wiele innych. Moją ulubioną w czasie jesieni zdecydowanie jst Kobo nr. 305, sensual purple.


W tej osłonce z Ikei, trzymam swoje wszystkie kredki do ust, i oczu. 

 A tutaj, przedstawiam wam :P, pigmenty, jak i osobne cienie do powiek, niektóre z nich niestety pokruszyły się w wyniku upadku z odległości metra z mojego biurka na którym było za dużo rzezczy :P, jako że ja uważam że bałagan to troche inny porządek ;p. Pokruszone cienie, brązery, róże i inne rzeczy bardzo łatwo naprawić.
Uwielbiam cienie z MySecret, ktore czasem sie kruszą, ale są genialne.Mam też z essence które równie uwielbiam, Catrice, Kobo, i wiele innych. 
 
 Tutaj trzymam swoje pomadki, oraz błyszczyki. To chyba najmniejsza kolekcja ze wszystkich z mojej małej toaletki ;p.
 Palety cieni. Kiedyś kupilam paletę Rainbow Eyes, i muszę powiedzieć, ze jestem pozytywnie zaskoczona. Wiele cieni z tej paletki jest dobrze napigmentowana, i długo utrzymują się na oku.Jak na tę cenę naprawde pozytywne zaskocznie. Mam też paletę do konturowania(ta otwarta;p),paletę Catrice Nude którą uwielbiam!!!, i moją perełkę z bhcosmetics, którą polecam wszystkim!!! :)
 To wszystkie pędzle które posiadam :P. Jestem troche uzależniona od pędzli, ciągle poszukuję nowych, lepszych, i tak się zbiera, i zbiera...Niżej znajdziecie zdjęcie i opis dot. moich ulubionych pędzli, tzw. 'must have' . :)
 Kilka brązerów, róży, rozświetlacz, i puder transparentny. :P
Moim ulubionym różem w tej chwili jest, ten z my secret, numer 101 Cool Pink. Daje twarzy ładny świeży naturalny wygląd. Niestety, nadchodzi ten czas, kiedy najwyższa pora odstawić brązer, i zastąpić go różem, ale cóż. Są jeszcze brązowe róże do policzków prawda? :) Moim ulubionym brązerem w okresie letnim był ten duży okrągły z Miss Sporty. Cena ok. 16 zł. Na okres jesienny(nie zimowy) zdecydowanie polecam brązer MySecret, numer 01.
 Z podkładów i korektorów..cóż...mój ulubiony podkład to jak już można zauważyć;p, Maybelline Affinitone 24. Bardzo fajnie matuje skórę, jako że moja ma tendencję do świecenia, czasem wystarczy nałożyć puder transparentny, i jest OK. :) Z korektorów polecam Maybelline również, świetnie kryje ale świetną tańszą alternatywą jest korektor w 'sticku' z essence. 
 Lubię zbierać tusze :P. Można tak pomyśleć pierwszy raz patrząc na to zdjęcie. Cóż, czy one nie wysychają? Czy one nie tracą daty ważności? Więc tak, większość z tych tuszy trzymam ze względu na szczoteczki. Niektóre z nich nie są już produkowane, a niektóre wcale tak szybko nie wysychają, ani nie tracą ważności tak szybko. :)
 Zestaw do rzęs :P. Zakupiłam ostatnio sztuczne rzęsy Ardell, klasyczne Demi Wispies. Są świetne. Są bardzo naturalne i ciężko je rozpoznać od tych prawdziwych. Do tego klej DUO, mój ulubiony tusz do rzęs z misssporty, który jest najlepszym ze wszystkich które do tej pory miałam, pęseta do chwycenia rzęs, i opcjonalnie - zalotka. 
 Rzeczy które lubię używać do nakładania podkładu poza palcami. :P
 Jestem fanką lajnerów w płynie. 
 Tak wygląda moje biurko. :P
 A oto zestawienie moich ulubionych pędzli.
Zaczynając od lewej strony:
Ścięty pędzel do różu,
mały pędzel do blendowania cieni,
pędzel typu kulka, również do blendowania cieni,(AnnCo.)
duży pędzel do blendowania cieni(inglot)
pędzel do nakładania korekora,
pędzelek do brwi (essence),
pędzelek do nakładania cieni(essence),
pędzelek do lajnera,
pędzel do nakładania podkładu,
szczoteczka do czesania brwi,
Od Góry:
Pędzel do pudru,
Pędzel do brązera.
To moi ulubieńcy.

Dziękuje wszystkim za zaglądnięcie na ten post, i na mojego bloga, a już wkrótce nowy modowy post! ;)
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz