poniedziałek, 1 lutego 2016

Cupcakes with spinach for dinner

Hejka!:D
Parę dni temu wylukałam na facebooku krótki minutowy filmik - pomysł na obiad.
Tak za mną chodził ten przepis, aż w końcu przyszedł dzień w którym można było przetestować ten przepyszny..hm...obiad? Bo obiadem tego nie można nazwać. Aby sobie nim pojeść musielibyśmy zjeść ze 4. Cóż ja zjadłam 3, ale mój żołądek jest rozmiarów żołądka wróbelka, więc ja sobie pojadłam. Danie jest szybkie, i nie skomplikowane. Poniżej przedstawione jest prawie wszystko czego potrzebujecie:
Babeczki ze szpinakiem, szynką, 4 serami, śmietaną, czosnkiem, i przyprawami.
Będzie wam do tego potrzebna blaszka gumowa lub metalowa na babeczki.



Mrożony szpinak
Ser żółty (kostka)
Ser mozarella w kawałku (okolo 200g)
Ser parmezan
Ser feta (około 2,3 łyżki)
Czosnek (2 ząbki)
Szynka (około 15 dag)
Papryka słodka (według uznania)
Bazylia (według uznania)
Śmietana (łyżka)
Sól
Pieprz
No..Może oprócz okna i blatu - ale blat napewno się przyda.

1.Rozpakujcie ciasto francuskie, i wycinajcie z niego koła.



 Moja blaszka wystarcza na 4 osoby (po 3 babeczki) - 12 szt.

2.Wypełnijcie foremki w blaszce "kółkami" wyciętymi z ciasta.


3.Farsz:
Rozmrozić na patelni szpinak, tak aby woda wyparowała, i ostudzić.
Pokroić szynkę, zetrzeć ser żółty, i ser mozarella na tarce, (2 garści)
Dodać 2-3 łyżki sera feta.
Dodać szpinak, paprykę, bazylię, pieprz, sól i czosnek.

 Wszystko wymieszać.


Wymieszany farsz wyłożyć łyżeczką(około 2 łyżeczki), i posypać parmezanem. 
Piec, około 20 minut (w zależności od rodzaju piekarnika), w temperaturze 200 stopni.


Bardzo pysznie babeczki komponują się z sosem pomidorowym.
Ja swój zrobiłam z passaty pomidorowej, oliwy, pieprzy, soli, czosnku, bazylii i oregano.

I voila! :)
Smacznego! :)

Oryginalny przepis w postaci filmiku znajdziecie na stronie facebooka na profilu: Tasty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz